fredag

och jag hamna hemma igen, blev inget stall på grund av foten.. Som förövrigt är mycket mycket bättre :D det är bara det där att gå med sko som är jobbigt fortfarande, just för att den klämmer där jag tappade lampfoten eftersom jag fortfarande är lite svullen.. Men utöver det så är allt annat prima :D dags att vända på dygnsrytmen .. ska gå upp imorgon och på söndag och på måndag även fast jag inte behöver, men ibland måste man vända tillbaka dygnet..
 
Så det blir inget stall idag eller imorgon, utan på söndag :) Har förövrigt blivit bokad som "fotograf" igen :) Dom som har häst på samma ställe som Z står gillade visst mina bilder så ska åka dit och fota lite och träffa min sessa snart igen :D så jag har något att se fram emot, även fast skolan börjar haha :p
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback