dålig på att uppdatera!

Nejmen den här gången är det faktiskt blogg.se's fel.. För mitt inlägg via mobilen ville inte komma upp, varken det jag skrev i tisdags eller det jag skrev igår..
 
I tisdags skulle jag ju gå till erikslund från mammas kurs.. Slutade med att vi gick till S och lånade bil, mohahaha! Stannade sen kvar där över natten och kollade på House of wax.. Och jag kom där någonstans på varför jag inte har sett den igen .. Först klippa hälsenorna - yrslig.. Sen dra av vaxet på snubben som blev vaxad levande.. Och jag var påväg att spy.. Vissa saker klarar jag verkligen inte av .. haha, det slutade med att jag satt i köket med huvudet mellan knäna och lyssnade på droppande vatten fast det typ skrek i mina öron. Usch hatar när folk klipper av hälsenorna, min mage vänder sig verkligen..
 
Igår så vaknade jag innan S så jag kollade igenom the big bang theory. Sheldon ♥ Men tiden rann och sen var det dags att ta sig ut till prinsfellen. Spöregnande, mums.. Mullrad även så det var ju bra.. Små sprang till ridhuset för att kolla om de va fullt, då var det bara en där som hoppade. Gick tillbaka och kelade lite extra med fellen och gick sen tillbaka dit, då var första ekipaget borta och istället var det tre andra där. En ny som hoppade. Så jag satt upp och skrittade runt, är inte van vid att rida med andra, jisses vad jag känner mig ivägen och har verkligen tappat förmågan att koncentrera mig och hålla koll på alla andra samtidigt.. Men det löste sig och jag provade mig fram lite i skritt. Några trav steg. Och han gick bra i några steg! :D
 
Idag är planen travbommar i paddan! :D
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback