blev inget stall idag

och blir inget imorgon heller för den delen.. Däremot kan jag säga att det är så mycket bättre nu.. Jag kan gå nästan helt normalt, ibland kan jag inte men oftast. Foten är bara svullen där jag "tog smällen" och jag är superöm.. Ibland gör det äckligt jävla ont och ibland går det bra.. Men vågar inte utmana ödet och åka ut till stallet imorrn.. Gå längre sträckor gör jäkligt ont.. Och med en sko som klämmer på det!? jag tror inte ens jag får på mig stallskorna :p
 
Hur som helst blir det en "lat"dag imorrn igen.. Och så får vi se vad helgen bjuder på, hoppas jag kan ta mig ut till fellen men jag är inte så himla taggad på att gå till stallet från bussen och tillbaka.. Plus att gå ännu mer för att ta in hästen :( men vi får se, det kanske är skitbra imorrn, hoppas hoppas!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback