Heavenly Dreams 'Heddan' ♥

Jag skulle kunna säga tusen ord och ytterligare tusen till, men inget skulle räcka. Jag saknar henne så mycket att det gör ont och den ena dagen är värre än den andra. Hon galopperade rakt in i mitt hjärta och gjorde halt förevigt. Det som hände henne var inte rättvist, har aldrig vart och kommer aldrig bli.
Heddan var lite av en prinsesshäst, underbar på alla sätt och vis och försökte verkligen alltid göra allt för en. Hon ställde upp i ur och skur vad det än gällde, alltid. 
 
Heddan tog mig långt, eller jag kanske ska säga Heddan&Jossan. Jag hade aldrig kommit hit så enkelt som jag gjort med dom och jag ångrar inte en sekund. Min tid med dom två kunde inte varit bättre, men den kunde ha varat längre, mycket längre. Ni kommer aldrig någonsin förstå hur mycket den här varelsen betytt för mig.. Under 6 månader och 10 dagar var hon anledningen till att jag gick upp ur sängen. På den 10 dagen efter dom där 6 månaderna så föll jag in i en mörk lucka. Jag blev deprimerad och vad gör jag när jag är det? Jag äter.. Heddan har gett mig allt, till och med några kilon extra.. Men jag älskar henne ändå och hålet hon lämnade när hon lämnade oss kommer alltid vara tomt, det kommer alltid gnaga efter henne. Efter att få hålla om henne en sista gång. Efter att få hoppa av och känna att idag lyckades vi, inget i hela världen kan stoppa oss. Men något stoppade oss faktiskt.
Det var en person som sa till mig att världen skulle gå under 2012, den personen talade sanning. För världen gick under den 17 april 2012, vila i frid.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback