Dagen

red Farbror Flame idag för att följa med Jossan när hon red på Mr. T :D var huuur mysigt som helst och det blev en luugn tur för min och Flammans del, han börjar ju bli gammal så ville inte gå på för mycket eller så, speciellt inte när det var första gången jag red honom. Men han var pigg och glad så det var jätte mysigt, saknar verkligen att rida kan jag lova !
hoppas att jag får nån att rida snart börjar bli rastlös.. även om jag får följa med till Q så vill jag liksom kunna dofta häst och hitta en som jag kan få ett band med, som favoriten i hagen.. synd att han inte är en valack! då hade jag velat kela lite med honom och dofta häst!

avslutar med bild på fina Flame
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback