måndag och jag hamnade hemma

jag förstår inte varför det ska bli såhär !? Just nu mår jag bra, men inatt och imorse jag höll på att dö! aldrig haft så jävla ont i min mage.. Gick jag upp så fick jag springa till toan. Så ja, det var ju super har legat i min säng hela dagen har ångest över att jag inte vart i skolan, orkar inte missa mer nu..

Även om jag valde att vara hemma en dag extra när jag var sjuk så gjorde jag det för att min gammelmormor var i sverige och jag var gärna så utvilad som möjligt. Men nu är det tråkigt att vara hemma speciellt när jag faktiskt är pigg.. Ajja ska prata med mamma när hon kommer hem, håll tummarna att gud inte har något emot mig längre så jag kan gå frisk och skadefri!
 
Kommer ni ihåg min klumpighet när jag tappade en lampfot på min fot? Ska nog berätta att det fortfarande gör svinont om man pillar på min fot eller om jag gör fel rörelse med den.. Visst är livet bra !? nej nu vill jag bli frisk och hel! NU.
 
bjuder på en bild på mig och loppanliten ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback