Nytt datum på mina äventyr !


Och ni får inte veta vad jag ska göra först jag vart där, men håll tummar och tår för mig mina älskade läsare ! :D Kanske snoar åt mig en ifåne bild så ni får se vad jag håller på med ;) BARA om ni håller tummarna alltså :)

Men eftersom jag varit så osocial nu på senaste tiden så tänkte jag att jag ska slänga upp en riktig bildbomb ikväll på lite allmänna bilder på Malin och Bellton, Paulina och Teitur, Q och ev jossan med på ett hörn där, blommor, marsvin u name it ! allt jag kommit över på senaste tiden som jag inte visat. Däremot ska jag ut och fota rosa blommor idag så helt nya och fräscha bilder kommer :D rosa är såå fint. mums på den färgen :)

"If there ever comes a day when we can't be togheter, keep me in your heart. I'll stay there forever." - Winnie the Pooh
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback