lite högre upp än vanligt

är för tillfället i dalarna hemma hos ida! vi har till mestadels bara latat oss, testat på lite saker.. har kollat när ida tränat inför nått prov med skjutningen, skaffat på mig blåmärken, fotat Idas kusin och deras Quarter. Försökt mig på lite "NH" träning.. vet inte om de ska kallas de, men i alla fall så hade den hästen noll respekt för mig eftersom han inte sett mig på något år. Men han är min lilla plutt ändå! Med sånna envisa hästar och bara ett grimskaft runt halsen för att man är för lat för att hämta grimman så får man skylla sig själv!
som vanligt är det inget speciellt som händer här uppe! Dock missa jag dagens paintball, men drog på mig några blåmärken igår så behöver inga fler ;) men nån gång ska jag dra med dom ut.... Men är inte så taggad eftersom alla som är med VET hur man hanterar vapen och har olika licenser och skit :o det är bara jag som inte kan nått :((((( men håller tummarna för att en av de där sakerna som jag inte kan berätta går igenom ! jag och bv har utvecklat den planen lite mer... kan säga att när jag är klar i så fall så ligger vi i skogen och skaffar hem mat snart ;) OCH där sa jag för mycket :)
ledsen för ingen bild, dom kommer när jag är hemma igen !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback