Ibland har jag att göra !

Och just nu bör jag sova, men är man pigg så är man ! yey ! men men klipper ihop lite bilder på dagens inhandling.
Va ner på stan med mami, handlade kläder och åkte till moster för att ha mysfredag med tacos och annat mums, lite film och spel! Riktigt mysigt var det och lillskiten till kusin är så himla söt, och idag var hon inte snål med pussarna! så himla sööööt! nu förstår jag varför gamlingar säger att barn är så söta att dom vill äta upp dom .... eller nej, jag förstår fortfarande inte det där förresten! Ajja nog med det, lösnaglar inhandlades ! så snart ska de målas, dock skulle jag vilja ha ett finger som man kan sätta fast dom på så att det blir lite enklare! om jag hade råd.. Bilden säger allt :D






Mina fina(läs fula) gula solbrillor, im in löööv ! men gult är fult ! fast jag kärlekar dom ändå :D

och så vanliga enkla vita naglar från depend ! som jag inte orkar visa :p

Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

H&M är bääääst!

2012-05-11 @ 21:00:46
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback