första och sista lektionen idag

kan berätta för er att mina fredagar inte känns värda nånstans.Idag på svenskan har vi pratat om olika ord som är typiska "el-ord". Typ som trappomkopplare, serie och parallell, skala kabel, Dra en Bengan(endast för ettorna på Wijkmanska) och så vidare lite typiska ord som en vanlig dödlig inte förstår sig på. Som man inte ens tänker på att man kan när man väl lärt sig dom. För mig är liksom alla orden vanliga svenska och så kommer min lärare och förstår inte ett skit av det jag säger hahaha. Då är man för van vid orden ;)

men i alla fall sitter och försöker få upp ett såkallat humör i regnet, till Simple Plan's Summer Paradise ♥ kärlek på den! 

kom förresten precis på att om jag lägger min hand på ett speciellt ställe på datorn så försvinner själva "datamus-pilen" om ni förstår vad jag menar.. jätte irriterande eftersom jag lägger handen där när jag skriver :o alltid något problem med dessa kära skoldatorer ;) en mac hade vart mycket bättre :D
Kommentarer
Postat av: dite

sv; åh vi har en sån här jättelång dag och börjar åtta och slutar halv 3..

ska vara med bästis hela helgen :D

2012-05-11 @ 22:15:21
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback