Dagens äventyr !

Gick lite över förväntat faktiskt :D håller tummarna för att det blir bra, allt jag kan göra just nu ;)

Nej men jag var ut och provred en ponny faktiskt. En fellponny vid namn Clyde. Och jag är kär kan jag lova. Han var så himla snygg ! och jätte mysig att rida. Ska dit igen och prova ytterligare en gång på tisdag sen får vi se hur det går. Gjorde inte så mycket avancerat, provade alla gångarter och lite fram och tillbaka. Och jag känner mig riktigt ringrostig men det går ju faktiskt att få ordning på. Och sista galoppen kändes way mycket bättre än första, så jag har ju det fortfarande i mig helt klart ;) måste bara hitta allt igen.

Bild från weheartit !



Nu ska jag nog göra negerbollar och gotta i mig, sjuklingar får ha gottgott ibland ! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback