young and wild and free

Ska snart dra till Alberts för att hämta pizzan åt mami.. 
Gårdagen var grym, det behövdes verkligen .. förutom att gå hem från donken i kylan + snö, det var inte okej .. kan lova att jag somnade i stort sätt på samma gång som jag la huvudet på kudden, helvete vad skönt jag sov inatt.. Länge sen .. Dock väcktes jag 11 av den där jävla dammsugaren ;) men sånt är livet helt klart !

Ikväll kör vi på en girls night ! Jag, Tilda och Soffan, en dejt med godis, chips, film och mina två soffor .. chilla livet !

Däremot så gör mitt högerben sig påmint igen .. inte okej både knät och smalbenet värker .. knät i strejk över att jag rörde mig så mycket igår + gick i kyla med en jävla takt ! och smalbenet vet jag int :s det bara kom när vi gick från donken igår .. och sen försvann det inte när vi hade vaknat .. men Life Moves On ! 

Däremot så är det tillbaka till verkligheten som gäller, hoppet är det sista som lämnar människan..

pärlan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback