Sista natten i norge ! + svanar

Imorgon står en ca 6-8 timmars bilresa framför mig .. känns ju underbart, eller? åker 8 imorrn bitti och tycker synd om mig själv måste ju fan gå upp tidigt :o

Har i alla fall bestämt att jag och min kamera ska hit i sommar igen och hemsöka ida ytterligare än gång .. det årliga "åka på 'semester' i dalarna" verkar inte funka D: ida ska sommarjobba(om hon får jobbet) här i norge så, då får la jag våldgästa henne här i stället :(
Saknar redan allt här även fast jag fortfarande är här, känns nästan hemskt att jag ska hem även om jag vill hem liksom .. fml. ajja snart packa ! slänger upp några bilder på svanarna också :)

De fula ankungarna !

kan nån stanna tiden ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback