nu vidare mot myskväll !

Idag förtjänar jag mig en myskväll känner jag alltså ! det är inte okej att vara sådär stel i ryggen som jag är - vet inte om jag tillbringar den själv eller om malin kommer ♥ men i vilket fall som helst så blir det att gå till hemköp och köpa nått namn namn och sen kolla på hur många lingon finns det i världen.. har inte sett den men alla säger att den är jätte bra ! så det är ju helt klart ett måste !

sådärja nu vet ni hur min kväll ser ut slänger nog ut nått lite mer intressant sen när jag känner att jag har idéer är seg och tom i skallen, skulle sitta fint med en suku laku(finskt godis)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

På ginas hemsida, på nyheter. :D

2012-03-03 @ 17:13:40
URL: http://alexaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback