en sån där dag

Hemma i sverige igen .. och jag är så sjukt trött och orkar inte åka buss, vill helst inte vara bland folk just precis idag, men jag måste .. varför måste man fylla 17 för? varför kunde jag inte bara vara 18 och ha körkort så jag kunnat ta mig till stallet själv ... hatar att fråga folk, hatar att få ett nej och hatar att dom slutar svara .. men vad ska jag göra? jag vill inte åka buss .. ilandsproblem, yes ! tillråga på de så måste jag bli hemma ett tag till för att ladda mobilen så att jag kan ta mig med buss dit och hem .. det är nog det värsta med att ta sig till stallet, hatar att ta mig dit - älskar att vara där - hatar att åka hem .. speciellt de där med att åka hem .. stanna på stan / centralen och känna alla blickar för att man är den där som stinker häst ! men tror det är mest för att jag är trött och att mamma är hemma och kan köra .. problemet är bara att vi inte har nån bil :s
livet går tack och lov vidare ! men kan lova att idag tänker jag inte kräva nått av ridningen, det kommer vara mörkt när jag kommer dit och vet inte hur vägarna är så idag bara skrittar och travar vi för att röra på oss ! :)

gammal bild på loppan ♥
tack och lov att älskade hästen i alla fall alltid får mig på bra humör, även om jag kan bli lite smått sur på henne .. men en sak i taget .. mobilen måste laddas så jag inte fastnar ! vill gärna kunna ta bussen hem !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback