inlämningar innan skolan är slut kan ta sig nånstans !

Har:
Svenskan, börjat med
Energi - hybridbilar
PROV - IMORGON !!!!!
TVÅ elinlämningar på ca ett a4 vardera om olika elsaker... 
Engelska - Läsa ut en bok som jag aldrig läst och skriva en redovisning på den ...
jag får ingen sömn inatt .. kommer vara vaken hela fucking natten och jobba på det här.. Och den enda jag börjat med är svenskan och jag kan inte bli klar för att jag inte får ett jävla svar! INTE ENS PÅ INTERNET !!! suger balle just nu, jag hatar skolan, jag hatar plugg.. varför får inte jag ta studentetn iår?

Tillråga på det här så la min energilärare en ny bok framför mig idag, för den kursen skulle vi ha gjort på det här halvåret... har vi gjort den ? nej ... för den ska vi börja med TVÅ dagar innan skolan slutar.. idag läste vi igenom till sida 80 och tror hon att jag kommer ihåg nått nu som jag inte vetat innan då är hon .. ursäkta mig men störd.. för det där gick in och ut.. för mycket information på ca 40 min ....
har jag nämnt hur skoltrött jag är? och hur less jag är att det ska gå ut över oss att skolan inte får tag på lärare !? och hur ännu mer less jag är på att den jävla "nya gymnasieskolan" ska förstöra allt? Ja det är säkert skitbra om 4a år ... Men idag har vi inga böcker, ingen utrustning och en pyttenliten grej som man kan jobba två pers på kostar 80 000 vilken normal skola med 20 elever har råd med det? och det är ju bara en sak av allt nytt vi ska ha .. varför kunde dom inte hålla sig till den normala gymnasieskolan? allt hade vart så mycket enklare då..

ajja nog med klagomål och all skit, nu ska jag fortsätta med skiten men har lust att hänga mig ..
OCH jag ska ju troligen gå på sommarlovsskola, tror ni jag fått nån information om jag behöver det ? nej för nu är läraren sjuk och ingen annan lärare vet ett skit .. och tror ni jag fick veta hur det gick med mattenationella? nej för läraren är sjuk och ingen annan lärare har svaret.. Varför pratar inte våra lärare klarspråk med varandra!? nu vet jag ju för i helvetet inte om jag ska lämna in och betala för sommarskolan eller inte, kan ju inte betala pengar för att inte sen gå dit eftersom man får tillbaka pengarna när man skriver slutprovet, vad är de för sjuk regel förresten !? är det ingen som tänker på att det finns folk med arbetslösa föräldrar som inte kan kasta ut pengar hit och dit .. för dom pengarna ska in imorrn, lycka till tror dom jag skiter pengar?
Kommentarer
Postat av: Emelie-Eyebe

Fin blogg :)

2012-06-04 @ 22:42:40
URL: http://eyebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback