en sak som jag inte förstår mig på, tyvärr


Är det här med "Följa varandra på bloglovin'??" eller "Följ mig på bloglovin' så följer jag tillbaka!".. Jag förstår inte, är det nått mega populärt med att ha många följare på bloglovin? Jag vet inte för att jag inte kan länka min blogg dit på grund av nått jävla problem ... Men jag förstår inte, varför följer man random personer på bloglovin om man inte är intresserade av dom? För är man det behöver folk ju inte säga till/muta/fråga folk om de vill följa en, då räcker det ju med den där enkla Bloglovin saken på bloggen.. Fast det kanske bara är vad jag tycker. Men på den tiden jag hade bloglovin så följde jag bara folk som var intressanta för mig, men ja .. vad vet lilla jag?

Förresten var klar med alla saker, förutom plugga till provet kl 23.11 igår, stolt brud :D och klarade till och med provet, tror jag :D och allt är inlämnat som det ska ! slutade även kvart i tolv idag, junitrofen och jag får inte vara i solen, så nu är hårsprayen inköpt och nu ska jag till ica och köpa nått så jag kan äta och sedan blir det åka till Clyde i ton av solkräm med 50faktorssak (y) Imorgon är jag ledig och på torsdag slutar jag :D drar då till min prins igen med käraste moster och sen hem till henne och katterna hela helgen :D mycket att tänka på, ska fixa lösnaglar på Sabina och måla Sofies naglar imorrn, får se hur de blir :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback