Ändring på blogg.se

Ni som bloggar har säkert redan märkt den, men det har inte jag och jag är heeeelt förvirrad må jag säga.. Hoppas det blir bättre när jag lärt mig det här, hoppas! för just nu tycker jag den är rörigare än den förra..

I alla fall :D var ju ute hos min prins idag och vi red lite i paddocken och så gick vi ut och gick på upptäckningsfärd! han var stel som en pinne och jätte nervös, men sånt är livet det får man vara när man är ung.. Tycker bara det är jobbigt att jag åker iväg imorgon och till finland på lördag. för annars hade jag åkt ut imorrn igen och gått lite till så att han vänjer sig. 
en gammal bild på kamelen ! :D lägger upp dom nya sen :)
Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har inte märkt något på blogg.se ;((
Det ser ut som vanligt för mig ;((

2012-06-15 @ 01:00:53
URL: http://hannaloord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback