Pepsi !

Ja, eftersom jag inte riktigt vart så snabb med att skriva på bloggen som jag hoppats, så tar jag upp två bilder nu ! Resten får ni när jag kommer hem as en rejäl bildbomb :))) Norge är väldans fint, även om det är grått och trist !


Det här är i alla fall Pepsi, en rätt så rejäl korsningshund med icke känd bakrund, om jag fattar det rätt. Dom vet knappt åldern på henne, ingen ras men man får ju sina aningar.. Men det återstår att se så fort hon blir vuxen! Dom gissar på att hon är ungefär 5 månader just nu. 
En mycket envis hund som älskar strumpor(dra av dom som man har på fötterna är höjdpunkten) och anser mer att världen ska forma sig lite efter henne än tvärtom. Men hon är så söt så man kan knappt bli arg på henne, även om både jag och ida har uppfostrat henne lite :)


Har du nån liten aning om vad hon kan ha för raser i sig så kommentera !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback