Vart tog helgen vägen?

Det gick liksom för fort på något vänster. Men jag har inte sovit sådär bra på länge, däckade liksom 7 i soffan och så fort jag är hemma kan jag inte somna före klockan 12. Jag har vekrligen börjat blivit stel hemma, asjobbigt och jag vet inte vad det kan bero på, för jag har alltid vart en höjdare på att sova. Somnar närsom och vartsom. Måste verkligen komma igång i gamla vanor igen. Alltså somna tidigt. 
Men att jag somnade klockan 7 när jag kollade på The Vampire Diaries, det ligger bara en sak bakom det. Utmattning. Men vad säger man, har setat uppe på nätter för att få till muntliga i nationella. Och så allt med heddan alla nätter jag inte kunnat somna. Varenda gång jag sätter mig i det där hemmet så känner jag hur alla jobbiga saker liksom försvinner. Kanske är därför jag sov så bra där.
i alla fall, skolan nu .. life moves on.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback