Svar på tal !

Hihi har alltid velat göra såhär ;)


Eftersom jag inte kan gå in på en blogg och svara på det här så gör jag det helt enkelt såhär i hopp om att skrivaren kommer tillbaka :) tack förresten, jag är mycket nöjd med min blogg:)

Och eftersom jag aldrig skriver det rätt upp och ner så kanske jag ska ta det nu när den där mätaren bara stiger :D
Okej, nej jag har ingen egen häst, däremot är det såklart som de flesta tjejerna som rider min största dröm! :)
Jag tar just nu hand om en häst som heter Heavenly Dreams, Heddan. Dock så är hennes framtid så osäker att jag inte orkar skriva så mycket om henne just nu vad vi hittar på och så vidare. 

Utöver det så är det ju flera hästar som syns i menyn. Dom översta är ju bilder på Heddanloppan, min lilla pärla. Och dom längst ner är först på Zoya, en häst som jag red för ett tag sen. Min prinsessa som fick foderstrupsförstoppning och ägaren passade på att flytta henne. Det däremot är hennes sak och inget jag nämner här. Så jag slutade rida Zoya och hade en tid då jag inte red mycket alls. 

Den understa bilden, är på en häst som jag red i Norge, världens finaste ponny Unita :) En ponny som jag aldrig kommer glömma!

och ja, det var la allt jag hade och skriva om hästarna :) så hoppas alla hänger med nu ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback