Somewhere over the rainbow

Hej igen bloggen ! Är inte lika arg längre, men chrome säpar fortfarande på exakt samma sak. Men är mycket gladare just nu. Dock sjuk istället, är lite bättre nu men. Hahaha ja kan svälja mitt saliv utan att vara påväg att börja gråta och har inte lika ont i halsen, så det är ju ett stort framsteg:D och nej har inga jäkla halsfluss ! jag är frisk med halsont så det så. och jag kan faktiskt äta och det blir bättre om jag äter.. men om jag inte ätit på ett tag och försöker svälja då gör det ont. Men inte om jag ätit då känns det inte .. känner att jag kommer bli tjock på den här ! knarka ipren i hopp om att inte få en allergisk reaktion igen :p
och nej jag ska inte skriva en massa mer onödigt :D lägger upp ett roligare inlägg snart :)

Jossan la upp den här på sin blogg och jag dog lite!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback