orkar inte .

varför ramlar bara problemen in över mig? varför tar det aldrig slut? varför tror jag att allt kommer bli bra? varför händer allt när jag börjar hoppas och tro att den här gången kanske jag lyckas ..
den här gången kanske jag kan bli stolt över mig själv.
har man problem med sig själv, ja ni vet allt såntdär som finns runtom en 17 årig tjej idag, så drar allt som händer ner en. Minsta lilla ord, som inte ens behöver vara riktat mot en och man dör.. 
jag har genom hela mitt liv haft en sorts otur, jag förlorar allt. och just nu vill jag bara att det ska ta stopp. att allt ska bli bra. Men det blir fan bara värre och allt tär på en .. åt helvete med att vara ungdom i dagens samhälle, det spelar ingen roll vad du gör. Ingen tror att du kommer lyckas. Det spelar ingen roll hur mycket du än visar att du "inte är som alla andra". Folk kommer ändå tro att du är, dum i huvudet, störd, knarkare, hora, slampa osv eller att du super varenda helg. Det spelar ingen roll vad man nu än gör för folk lyssnar inte, dom tror inte på en och ja .. dom beter sig som idioter och jag börjar bli så trött...
speciellt när det kommer från vuxna och riktar sig mot barn/ungdomar.. Alltså okej jag är väldigt mycket av en stoneheart men när jag väl bryr mig.. fyfan då är jag den mest blödande personen i hela världen typ.. och jag förstår inte vad vissa människor har för problem.


varför kan inget bli bra? varför slutar allt åt helvetet?



byt liv med mig någon jag orkar inte mer
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback