nej men vadå inte orka röra sig ur fläcken !?

nej usch, jag är jätte seg .. orkar inte röra mig långt alltså ! men livet går vidare.. ska nog tvinga ut mormor på en långpromenad så jag slipper sitta lite snett.. fråga inte på den jag vet inte ens själv vad det kom ifrån.. sitter rätt upp och ner .. ungefär på mitten på en köksstol, men ajja.

Har så otroligt jävla tråkigt så jag har börjat rita lite granna... Q får vara modell bara för att jag älskar bilden på honom haha. men ja, vad säger man? önskade att jag hade kommit ihåg att ta med mig ett par hörlurar hit men icke !

Och nu är jag förjävligt sugen på kladdkaka D: det är INTE okej om ni frågar mig :((

muumsi ge mig :D
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv; Skönt att någon håller med.. :') Blir så trött på folk... x)

2012-04-06 @ 19:11:10
URL: http://alexaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback