im in love, igen..

men jag har det riktigt jobbigt alltså.. för jag har ju min man(dock känner han ju inte till att vi är gifta, men det är en annan sak) och så har jag ju min svenska älskare som inte är kändis men skitsnygg ! Och så har jag ju min nya.. fasiken riktigt triangel-drama har jag hittat ! 

Josh Hartnett my true love ! haha nejdå men fasiken va snygg han va på yngre dar ! mums, där snackar vi riktigt ögongodis ♥ jag kan se pearl harbor tusen gånger om bara för att han är med där och gråter alltid en tår när han dör :'( (måste göra ett kollage med honom, om det heter så :p ajja en bild med massor av bilder, hittar tusen på google, så snygg!!!!)


Och så har vi ju den här .. Ymmy ! Ryan Sypek, vilket namn egentligen ! men han är en såndär babe som man vill ha, bara han håller dom där kläderna på .. jag är lite svag för snyggingar i uniform.. Helst ska de va de, men kostym funkar också på unga snyggingar :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback