haha grymt gjort !

När jag lämnade Sigurd(iPhonen) på lagning så hade jag mellan 4-7 följare på instagram.. Idag kollade jag upp det för min moster hade börjat följa mig och vips hade jag 17 följare istället :o its amazing, nått jag inte kan använda och ändå ökar det :p

jag ska gottgöra er så fort Sigurd kommer hem från akuten som ida säger !
För det är ju nästan samma sak, han åker akut in bland en massa andra trasiga mobiler och så får han ligga där jätte länge.. Precis som akuten i sverige :D fast för mobiler ;)


fortsätt följa, jag är snart tillbaka :D
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg! :) Har du egen häst? =)

2012-04-07 @ 17:50:18
Postat av: Tjäna pengar enkelt!

NU så har jag bevis på att man kan tjäna pengar på sin blogg osv.

Fick just 625 kr så kika beviset och om du är intresserad så bli medlem?

Liksom vad gör de dig att tjäna lite extra pengar på typ att göra ingenting? :)

http://tjanapengarenkelt.blogg.se

kram

2012-04-07 @ 23:28:21
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback