Fotografering bland unghingstar !

Det är nästan livsfarligt.. först och främst bits dom, sen så är det ju hingstar så dom kan ju få fnatt ibland.. kan lova att både mina kläder och händer fick sig ett nyp, och kameraväskan för den delen med ! men dom är ju så söta ändå så man kan inte riktigt bli arg ! ;)
Fotade först Q åt jossan så visar upp lite bilder här :) Ni får hålla utkik på hennes blogg om ni vill se fler, klicka häär!

Lille Q'san har blivit stooor :D


Fin är han också :) Trots sina ringar runt ögonen, först var det nanananana BATMAN !! nu är det Indiana Jones ! typ ;)


Han är sååå söt och ser verkligen ut som en indianhäst med dom där ringarna runt ögonen :D



Sen så var det nästa häst ! Ninas fina PREhingst :D ni hittar henne och mer om hingstbäbisen häär !
Nina, skriv vilket nummer på bilderna som du vill ha rätt upp och ner, första är 1 andra är 2 osv osv :) så skickar jag dom utan loggan :) (kom ihåååg att kommentera med mejlen igen så jag skickar rätt :D)
Och sen har jag många fler galoppbilder än vad jag orkar slänga upp, så om du vill ha det så skriv det i en kommentar så fixar jag flera och skickar :)

Denna är med, endast för att jag tycker det ser ut som om att han springer in i en vägg :o
















Sådärja det är bara att ta dom härifrån sålänge om du vill, men skickar dom så fort du skrivit en kommentar om vilka och om du vill ha fler galoppbilder, bara jag får tiden och fixa dom, annars bör det gå ganska fort :)
Kommentarer
Postat av: Nina

Men vilka fina bilder! Helt otroligt vad duktig du är på att fota. Superhäftig bild, den första. Ser verkligen ut som att han springer in i en osynlig vägg! Skicka alla bilder som du lagt in här i alla fall (om du kan). Jag tar gärna emot fler om du orkar skicka dem :) Jag är otroligt imponerad av din talang!

2012-04-10 @ 17:29:43
URL: http://www.dorado.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback