fixar med min kärlek !

latar mig med min stora kärlek i famnen sådär just nu !! han bara gå in ta av mig kläderna och slänga in väskan i rummet och gå och dricka så kommer mamma och säger att jag måste åka och hämta min mobil, överdrivet klad chey, ni förstår? så nu sitter jag och fixar ihop min pärla igen :D 
hahah det verkligen brann i fingrarna när jag satt där på bussen och skulle verkligen inte röra min sigurd, va asjobbigt ! invirad i rosa papper och allt ! snart ska jag bara köra checken och få nån ringa mig. Har ju inga nummer kvar tror jag, ehe! fast sparade typ tre som var dom viktigaste resten samlar jag på mig ;)

och jag hade alla nummer ;D min bäbis :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback