arg .. ja?

Alltså nu är jag riktigt förbannad .. tekniska saker ska bara fungera, och kastas i väggen när dom inte gör det.. och kunde jag skulle jag kasta den här datorn i väggen ... 
Varför? för att min äckligadator laggade ihop facebook så jag missade ett meddelande från jossan för en timme sen .. och SJÄLVKLART frågade hon om jag ville med till stallet och hon kunde hämta mig fem över 6 i så fall när såg jag det efter att ha dampat på att facebook lagga ihop, igen? jo kvart i sju.. jag är så jävla arg att jag skulle kunna döda nån. faaaaaaaaaaaaaaaaan jag hatar när tekniska saker inte funkar !!!!!! ååååååå jävla äckliga skitsaker !
bildlöst
Kommentarer
Postat av: Jossan

Tror att din dator räddade dig idag, helt ärligt. Fy 17 vad det inte var varmt och gosigt i stallet idag. // Dyngsur Jossan. ;)

2012-04-10 @ 20:46:48
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se
Postat av: Monrou's blogg - Second Hand, retro & vintage

Fin blogg! :)

Allt bra med dig?

2012-04-11 @ 14:35:45
URL: http://monrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback